Gå vidare till innehåll

Återbetalningspolicy

AVBOKNINGAR/ÄNDRINGAR

Vi behandlar våra beställningar så snabbt som möjligt och kan därför tyvärr inte göra ändringar efter att en beställning har gjorts. Om du vill avbryta eller göra uppdateringar av din beställning, vänligen kontakta oss på support@crafthub.se för att se om en ändring kan göras.

Observera: Observera att standard transaktionsavgiften på 2 kr inte kan återbetalas.

ÅTERBETALNINGAR

En kund kan endast begära återbetalning om det finns brister i den levererade varan. I det fallet måste kunden tillhandahålla bilder eller videor för att stödja sitt krav.

Återbetalningar beaktas inte i händelse av att kunden:

1. Har gjort ett misstag vid beställningen av varorna, t.ex. (inklusive men inte begränsat till) fel val av modell, fel val av kvantitet, misstag i fråga om varornas beskaffenhet.

2. Avbryter beställningen efter att köpet har slutförts och betalats på plattformen.

För att vara berättigad till återbetalning måste du returnera din beställning. När din retur har mottagits och inspekterats kan du ansöka om en partiell återbetalning eller en butikskredit. Din återbetalning kommer att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom 2-7 arbetsdagar.

Observera: Eventuella fraktkostnader och transaktionsavgifter kan inte återbetalas.

UPPSKATTNINGAR AV FRAKTKOSTNADER

Under transporten kan olyckor inträffa. Du kan vara säker på att vi finns här för dig. Om du har fått en skadad produkt, vänligen rapportera till support@crafthub.se inom 48 timmar efter mottagandet med ett foto som visar skadan på din produkt/produkter. Ange ditt ordernummer i e-postmeddelandet. En retur av den skadade produkten är inte nödvändig.

Observera: Vi ansvarar inte för eventuella skador på produkten på grund av felaktig användning.

FÖRSÄNDELSEKOSTNADER

Du ansvarar för att betala fraktkostnaderna när du returnerar din vara. Fraktkostnaderna kan inte återbetalas. Det är obligatoriskt att använda en spårbar frakttjänst - om du inte använder en spårbar frakttjänst kommer vi inte att kunna fortsätta med återbetalningen.

FEL ADRESS

Observera att om paketet inte når fram till dig efter att du har angett en felaktig eller ofullständig adress, kan vi inte hållas ansvariga och kommer inte att kunna erbjuda en fullständig återbetalning av ditt beställningsbelopp - du är ansvarig för att tillhandahålla tydlig och korrekt frakt- och faktureringsinformation när du gör en beställning. I dessa situationer kan vi skicka tillbaka varan till dig igen, men endast om du står för fraktkostnaderna.

Om du har några ytterligare frågor, vänligen kontakta support@crafthub.se.

100 % tillfredsställelse

Tusentals nöjda kunder

Leverans över hela världen

30-dagars gratis returer

Leverans över hela världen

30-dagars gratis returer

Kundtjänst 24/7

Professionellt stöd efter försäljningen